beantwoord

Ns flex factuur

• 8 december 2018
  • 2 reacties
  • 711 Bekeken

Goede avond kan iemand mij vertellen als je incasso mislukt is . En je een betaal mail krijgt van NS . Of je na de uiterste datum op die brief . Dan nog een kans krijgt om later te betalen . Lees verschillende verhalen . Dat je na de mail nog een acceptgiro krijgt thuis gestuurd . Kan iemand mij hier aub duidelijkheid over geven .
icon

Beste antwoord door Robert B 8 december 2018, 11:48

Welkom bij de NS Community!

Uit andere recente topics begrijp ik dat je na die e-accept (betalen via iDeal binnnen een week) bij Flex geen verdere herinneringen per brief meer krijgt, maar dat je abonnement geblokkeerd wordt.

Je kunt dan nog wel reizen denk ik, maar (totdat je betaald hebt) alleen tegen vol tarief dus niet meer met korting of vrij reizen. Ik neem aan dat je daarover opnieuw bericht krijgt (plus eventuele herinneringen).

Om verdere kosten (en heibel met incassobureau's) te voorkomen zou ik dat niet afwachten en snel contact opnemen met de klantenservice (via 030 751 5155 of een van de andere contactmogelijkheden).

NS Flex is een product met een relatief hoog risico op hoge kosten wegens wanbetaling (het reizen op rekening en achteraf betalen), zowel voor jouzelf als voor NS.

Logisch op zich dat NS dan de kortste route neemt (je abonnement blokkeren, daarna praten we verder...)
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

Uit andere recente topics begrijp ik dat je na die e-accept (betalen via iDeal binnnen een week) bij Flex geen verdere herinneringen per brief meer krijgt, maar dat je abonnement geblokkeerd wordt.

Je kunt dan nog wel reizen denk ik, maar (totdat je betaald hebt) alleen tegen vol tarief dus niet meer met korting of vrij reizen. Ik neem aan dat je daarover opnieuw bericht krijgt (plus eventuele herinneringen).

Om verdere kosten (en heibel met incassobureau's) te voorkomen zou ik dat niet afwachten en snel contact opnemen met de klantenservice (via 030 751 5155 of een van de andere contactmogelijkheden).

NS Flex is een product met een relatief hoog risico op hoge kosten wegens wanbetaling (het reizen op rekening en achteraf betalen), zowel voor jouzelf als voor NS.

Logisch op zich dat NS dan de kortste route neemt (je abonnement blokkeren, daarna praten we verder...)
Goedemorgen dorethea1988 en welkom bij de NS Community!

Gebaseerd op de informatie die je in jouw bericht hebt geschreven kan ik moeilijk aangeven welke herinnering jij precies al hebt gekregen. Het dichtstbijzijnde wat ik kan aangeven is dat de herinnering waarin wordt aangegeven dat de factuur uit handen gegeven wordt aan een incassobureau als het niet betaalt wordt de laatste herinnering is. Of jij die al hebt gekregen weet ik niet.

Het beste wat ik kan adviseren is om hiervoor simpelweg contact op te nemen met onze Klantenservice. Zij kunnen dan voor je kijken wat de exacte situatie is bij jou. Contact met onze Klantenservice gaat het snelste via 030-7515155, maar je kan ook een berichtje sturen via Twitter of Facebook.

Reageer