beantwoord

NS flex factuur

• 25 juli 2019
  • 2 reacties
  • 146 Bekeken

Hoi!
Ik heb sinds kort NS flex en ik zag gisteren nog het bedrag staan wat ik moet betalen. Die staat nu weer op €0,00 en heb verder niets gehad qua e-mail en er is ook niks van mijn rekening af. Duurt dit gewoon lang? Krijg ik nog een factuur van NS via de mail?
🙂
icon

Beste antwoord door Laura NS 25 juli 2019, 11:34

Hoi ZBlaauw1 en welkom op onze NS Community!

Je zou wel een notificatie moeten krijgen per mail, mits je juiste e-mailadres is gekoppeld uiteraard. Je factuur komt in je Mijn NS account te staan zodra de teller weer op € 0,00 staat. Soms kan er wat vertraging in zitten, maar heel veel is het nooit. Het afschrijven vindt meestal plaats binnen een week na de factuurdatum.
Bekijk origineel

2 reacties

Je zou wel een notificatie moeten krijgen per mail, mits je juiste e-mailadres is gekoppeld uiteraard. Je factuur komt in je Mijn NS account te staan zodra de teller weer op € 0,00 staat. Soms kan er wat vertraging in zitten, maar heel veel is het nooit. Het afschrijven vindt meestal plaats binnen een week na de factuurdatum.

Hoi Laura! Bedankt voor je reactie ik wacht het rustig af.

Reageer