beantwoord

NS Flex factuur betalen

• 21 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Hi! Ik had een vraag over het betalen van mijn eerste NS Flex factuur.
Ik kan namelijk wel het bedrag zien bij Mijn NS app maar heb geen idee hoe ik deze kan betalen, omdat ik ook geen mail heb ontvangen met een factuur of een link waarbij ik dit kan betalen. Dit is allemaal nog nieuw voor mij. Iemand enig idee?
Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Tochjo 21 oktober 2020, 19:42

Het bedrag dat u in de app kunt zien, is een teller van de kosten tot nu toe in de huidige abonnementsmaand. Aan het eind van die maand krijgt u een mail dat er een factuur klaarstaat, en die kunt u dan raadplegen in Mijn NS (de website, niet de app). Het verschuldigde bedrag wordt kort na de factuurdatum per automatische incasso van uw bankrekening afgeschreven.

U hoeft alleen zelf iets te doen als de incasso mislukt vanwege een te laag saldo, en daar krijgt u dan weer een mail over.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Het bedrag dat u in de app kunt zien, is een teller van de kosten tot nu toe in de huidige abonnementsmaand. Aan het eind van die maand krijgt u een mail dat er een factuur klaarstaat, en die kunt u dan raadplegen in Mijn NS (de website, niet de app). Het verschuldigde bedrag wordt kort na de factuurdatum per automatische incasso van uw bankrekening afgeschreven.

U hoeft alleen zelf iets te doen als de incasso mislukt vanwege een te laag saldo, en daar krijgt u dan weer een mail over.

Heel erg bedankt!!

Reageer