beantwoord

NS Flex factuur, saldo verrekening

• 11 juni 2019
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Ik heb vandaag mijn facatuur gekregen .maar ik was aan het kijken ik zie niet dat er geld vanaf is gegaan . ik heb 15euro op mijn OV staan ik dacht dat die wordt verrekent met de bedrag van facatuur .als dat niet zo is hoe krijg ik mijn 15 euro terug ?
icon

Beste antwoord door Robert B 11 juni 2019, 15:52

Welkom bij de NS Community!

De incasso of restitutie vindt enkele dagen na de factuurdatum plaats, of bedoel je dat die € 15,- restitutie niet op de factuur staat (maar nog als saldo op je kaart)?

Dan is er iets mis gegaan, want normaal gesproken wordt bij het ophalen van Flex ook het saldo op 0 gezet. Je kunt het dan terugkrijgen bij een servicebalie op het station (van NS of een andere vervoerder).
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Welkom bij de NS Community!

De incasso of restitutie vindt enkele dagen na de factuurdatum plaats, of bedoel je dat die € 15,- restitutie niet op de factuur staat (maar nog als saldo op je kaart)?

Dan is er iets mis gegaan, want normaal gesproken wordt bij het ophalen van Flex ook het saldo op 0 gezet. Je kunt het dan terugkrijgen bij een servicebalie op het station (van NS of een andere vervoerder).

Reageer