beantwoord

NS Flex factuur van oud rekeningnr

Ik heb net mijn ns flex abonnement aangevraagd en ben tot nog toe erg tevreden. de eerste factuur is echter afgeschreven van een oud rekeningnummer. mijn automatisch afschrijven ging voorheen wel al vanaf het nieuwe. Ik heb zojuist mijn rekeningnummer weten aan te passen maar weet niet of het goed is gelopen met mijn eerste factuur. Hoe kom ik hier achter?
icon

Beste antwoord door Tochjo 5 februari 2019, 11:32

Ik raad u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen bij uw persoonlijke gegevens. Leden van dit forum zijn vrijwel allemaal reizigers die in hun vrije tijd anderen helpen en dat niet kunnen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

3 reacties

Hallo jorne123 en welkom bij de NS Community.

Zoals Tochjo al adviseert kunnen mijn collega's van de Klantenservice je hier het beste bij helpen. Kunnen we verder nog iets voor je betekenen?
Dankjewel!
Badge +3
Ik raad u aan even rechtstreeks contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen bij uw persoonlijke gegevens. Leden van dit forum zijn vrijwel allemaal reizigers die in hun vrije tijd anderen helpen en dat niet kunnen.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer