beantwoord

Ns Flex + fietsenstalling abbo Sloterdijk

• 4 december 2018
  • 1 reactie
  • 67 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo,
Ik wil een bewaakte fietsenstalling abbo aanschaffen voor station Sloterdijk, maar ik krijg de melding dat dit niet kan vanwege mijn andere product. Dit product is NS Flex. Wat kan ik nu het beste doen?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 4 december 2018, 11:40

Goedemorgen Kev. en welkom bij de NS Community!

Een collega van mij heeft dit een tijdje terug uitgezocht: Het kan, maar enkel voor de stations die vermeld zijn op deze pagina. Helaas staat Amsterdam Sloterdijk hier (nog) niet tussen, dus ik ben bang dat het ook niet mogelijk is om een stallingsabonnement voor dat station op dezelfde kaart te combineren als waar je NS Flex op hebt staan. Voor de combinatie hiervan zul je voor nu dus een tweede OV-chipkaart moeten gebruiken.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen Kev. en welkom bij de NS Community!

Een collega van mij heeft dit een tijdje terug uitgezocht: Het kan, maar enkel voor de stations die vermeld zijn op deze pagina. Helaas staat Amsterdam Sloterdijk hier (nog) niet tussen, dus ik ben bang dat het ook niet mogelijk is om een stallingsabonnement voor dat station op dezelfde kaart te combineren als waar je NS Flex op hebt staan. Voor de combinatie hiervan zul je voor nu dus een tweede OV-chipkaart moeten gebruiken.

Reageer