beantwoord

NS flex for Dal Vrij one month

• 11 maart 2020
  • 11 reacties
  • 281 Bekeken

I’m trying to select the package of NS Flex for Dal vrij for one month, I’m trying to pay for it but I’m afried that will be a yearly contact - I have selected it from the NS flex season tickets but when I do the payment it’s showing 105 € and no cost for the NS 

And wanted to know if the payment will be in advance if in the end of the month ? 

thank you 

icon

Beste antwoord door loklok8 11 maart 2020, 15:52

A NS Flex subscription is always monthly based and €105 is the correct amount ou should pay for 1 month of Dal Vrij.

The payment for your subscription will always be for the next month. After 1 month you can change your Dal Vrij to any other subscription that is available, even Flex Basis. Any extra money you have paid will be refunded to you if you downgraded your subscription. 

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +1

A NS Flex subscription is always monthly based and €105 is the correct amount ou should pay for 1 month of Dal Vrij.

The payment for your subscription will always be for the next month. After 1 month you can change your Dal Vrij to any other subscription that is available, even Flex Basis. Any extra money you have paid will be refunded to you if you downgraded your subscription. 

Hello ASA Eshnaneh, welcome to the NS Community.

It's like loklok8 says. NS Flex is a continuing product, but can be canceled or changed after every first month. 

Reputatie 7
Badge +3

Off-topic, but when did the price voor Flex Dal Vrij change? I'm still paying € 106 per month ...

January first 2020. All the prices of NS Flex subscriptions were made equal to the regular subscriptions.

Bij de jaarlijkse verlenging wordt het voor jou ook 105,- euro. Als je je abonnement zelf wijzigt naar het product dat je al hebt, dan wordt het ook 105,- euro.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb de voorwaarden er nog 's op nagelezen, maar nergens staat iets vermeld over een jaarlijkse verlenging. Flex is geen jaarcontract. Ik vind het echt compleet belachelijk dat zo'n wijziging niet automatisch doorgevoerd wordt. En als ik nu wijzig naar hetzelfde product, wordt de prijs wel aangepast?! Als er ooit een prijsverhoging komt, hou ik dan ook het hele jaar de oude prijs?

Badge +3

Ook off-topic:

Da’s wel een goeie. Voorheen konden we uit de prijs die iemand gaf wel opmaken of het om Flex of een klassiek abonnement ging (die ene euro).

En o.a. @Tochjo heeft ook moeten ‘wisselen’ naar hetzelfde Flex abo voor die ene euro minder per maand.

Badge +3

Nou, ik heb op 1 januari mijn abonnement gewijzigd naar hetzelfde abonnement dat ik had, en zie in Mijn NS ook de nieuwe prijs staan van 133 euro (NS Flex Dal Vrij 1e klas), maar op mijn factuur wordt nog altijd 134 euro in rekening gebracht. Moet nog eens chatten met NS daarover.

Reputatie 7
Badge +3

Echt weer niet te geloven dit … *banging head against wall*

Badge +3

Here we go.. https://twitter.com/PMFotografie/status/1257391980138676224

Wat een oplichters zijn de @NS_online zeg net een medewerker gesproken over mijn #NSFlexDalVrij #abonnementen. betaal van 2019 tot nu gewoon 106,00 in verplaats 105.00 euro permaand

Heb maar even gereageerd en naar hier verwezen.. :rofl:

Dit werkt overigens andersom ook. Als je in november 2019 een Dal Voordeel voor € 52,00 besteld hebt blijft dit tot november 2020 € 52,00. De ingangsdatum van het abonnement is, net als met inchecken, leidend. 

Badge +3

Dat is begripelijk, maar wel in tegenspraak met de informatie in dit topic.

Reageer