beantwoord

NS Flex geen bevestiging

IK wil een nieuw NS Flex abonnement aanschaffen. Via website eea geregeld. Krijg geen bevestiging en als ik weer inlog zie ik het betreffende abonnement ook niet. Hoe moet ik dit aanpakken?
icon

Beste antwoord door Iris NS 16 juni 2018, 13:01

Hoi Jan Willem Goed,

Ik heb het nagevraagd en het wijzigen is niet mogelijk omdat je gehele NS Flex contract beëindigd is (een andere optie is om het te wijzigen naar NS Flex Basis waarbij je zonder kortingsabonnement op rekening reist). Als het goed is moet het via deze link wel mogelijk zijn om een nieuw NS Flex contract aan te gaan: www.ns.nl/nsflex/webshop. In het vervolg kun je het dan maandelijks via je MijnNS-account zelf wijzigen naar een ander kortingsabonnement of naar NS Flex Basis. Kun je me laten weten of dit werkt? (Of heb je in eerste instantie het al op deze manier geprobeerd?)
Bekijk origineel

16 reacties

Hoi Jan Willem Goed,

Wat leuk dat je naar NS Flex wilt overstappen 🙂 Jammer om te lezen dat je nog niet op de hoogte bent van de bestelling. Het kan even duren voordat je dit ontvangt. Mocht je morgenavond nog geen mail ontvangen hebben, zou je me dan in een privébericht je voorletters, achternaam, postcode, huisnummer en geboortedatum willen sturen? Je kunt hiervoor op mijn naam klikken en dan klikken op 'Stuur bericht'. Als je in de tussentijd al wel een mail ontvangen hebt, verneem ik dat ook graag in dit topic 🙂
Bedankt voor je privéberichten, Jan Willem Goed. Ik ga dit voor je uitzoeken. Ik kom er z.s.m. op terug!
Hoi Jan Willem Goed,

Ik heb het nagevraagd en het wijzigen is niet mogelijk omdat je gehele NS Flex contract beëindigd is (een andere optie is om het te wijzigen naar NS Flex Basis waarbij je zonder kortingsabonnement op rekening reist). Als het goed is moet het via deze link wel mogelijk zijn om een nieuw NS Flex contract aan te gaan: www.ns.nl/nsflex/webshop. In het vervolg kun je het dan maandelijks via je MijnNS-account zelf wijzigen naar een ander kortingsabonnement of naar NS Flex Basis. Kun je me laten weten of dit werkt? (Of heb je in eerste instantie het al op deze manier geprobeerd?)
Dag Iris, nee dit werkt niet. Gisteren geprobeerd zonder effect. Nu net weer. Krijg wel referentienummer R02_0200001679 dat de bestelling gelukt is maar daar blijft het bij Maar vervolgens geen bevestigingsmail oid. Speciaal nog naar station gegaan omdat ik dacht dat ik misschien de bestelling desondanks bij de automaat kon ophalen. Niet dus. Al met al reis ik nu al een paar weken zonder enige korting. Vindt de NS niet erg maar ik wel. Is dit echt niet op te lossen?
Wat balen dat het nog niet is gelukt, Jan Willem Goed. Je kunt hierover het beste contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen direct met je meekijken en een oplossing voor je probleem vinden. Laat je het ons weten als het gelukt is?
Eerst word ik door klantenservice naar het forum verwezen en vervolgens weer terug. Enfin, net telefonisch contact gehad. Een nieuw abonnement moet worden besteld volgens de mevrouw die ik sprak en dat duurt 10 dagen. Wat een puinhoop.
Dat is flink balen, Jan Willem Goed. Kun je me een privébericht sturen met je naam, adres, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres? Dan ga ik kijken of ik in de tussentijd iets voor je kan betekenen.
Aangepast door Jouke NS. Bevat privégegevens.
Je stuurt het nu openbaar, Jan Willem Goed. Wil je dit in een privébericht doen? Je stuurt me een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor stuur privébericht.
Hoi Jan Willem Goed,

Ik heb van Jouke begrepen dat hij je eerst een tussenoplossing geboden heeft. Ondertussen heb ik jouw reactie over de bestelling doorgegeven aan mijn collega, zodat we er hopelijk snel achter komen waar het probleem in zit. Mocht ik nieuws horen, dan zal ik het met je delen.
Ok dank je wel. Ik heb idd maar weer een Dal Voordeelkaart aageschaft. Hoor graag.
Inmiddels begrijp ik van mijn collega dat hij ziet dat je een wijziging hebt proberen te doen en niet een nieuwe bestelling hebt geprobeerd zoals ik in deze reactie had aangegeven:

Hoi Jan Willem Goed,

Dit zou dus nog steeds mogelijk moeten zijn voor je 🙂
Betekent dit dat ik wel opnieuw een Flex Dal Vrij kan afsluiten? Stel ik probeer het weer en het lukt, krijg ik dan een restitutie van mijn Dalk Voordeelkaart?
Je kunt een nieuw NS Flex Dal Vrij abonnement afsluiten inderdaad. Ik raad je aan om dit NS Flex abonnement dan voor de zekerheid op een nieuwe kaart te bestellen en in dit topic te reageren wanneer je de kaart ontvangen hebt. De moderator die dan dienst heeft, kan je dan helpen om het Dal Voordeel abonnement stop te zetten.
Hoe werkt dat dan? Of moet ik eea via klantenservice regelen?
Reputatie 5
Ik zal je even een privébericht sturen met instructies met betrekking tot het bestellen van een nieuw NS Flexabonnement, Jan Willem.

Reageer