beantwoord

ns flex geen ritprijzen beschi

  • 9 januari 2020
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Er zijn geen ritprijzen beschikbaar in de app er staat wel bvb 28 euro verbruikt van het maand abbo wanneer wordt dit opgelost 

icon

Beste antwoord door Robert B 9 januari 2020, 20:06

Welkom bij de NS Community!

Er is al dagen een hardnekkige storing in de systemen van de NS. Het meeste werkt inmiddels weer, maar Reishistorie dus nog niet.

Er wordt via verschillende kanalen van alles gezegd over wanneer het opgelost zou moeten zijn, maar de praktijk is helaas anders.

Als je (dringend) een reiskostendeclaratie nodig hebt, neem contact op met de klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Er is al dagen een hardnekkige storing in de systemen van de NS. Het meeste werkt inmiddels weer, maar Reishistorie dus nog niet.

Er wordt via verschillende kanalen van alles gezegd over wanneer het opgelost zou moeten zijn, maar de praktijk is helaas anders.

Als je (dringend) een reiskostendeclaratie nodig hebt, neem contact op met de klantenservice.

Reageer