beantwoord

NS Flex, gemiste check-uit niet te corrigeren via Uitcheck Gemist?

• 25 augustus 2018
  • 1 reactie
  • 450 Bekeken

Op 18-08-2018 heb ik een busrit gemaakt bij R-Net en daarbij te maken gehad met een gemiste check-uit.
Nu heb ik, via deze community het onderstaande correcte antwoord gevonden voor dit probleem, maar....
Maak zou hier misschien een Sticky Topic van gemaakt kunnen worden voor de mee-lezers?
Het juiste antwoord luidt volgens mij:

"In tegenstelling tot andere reisproducten dient een correctie van een NS Flex reis altijd te worden uitgevoerd door NS. Dat komt omdat wij het bedrag in rekening brengen en wij dus alleen de restitutie kunnen verrekenen op de factuur. "

Bij welke Moderator kan ik mijn gegevens kwijt voor het corrigeren van mijn gemiste check-uit van mijn busrit?
icon

Beste antwoord door Denice NS 25 augustus 2018, 13:47

Hi Mytyro. Ik heb je suggestie aan Sivan doorgegeven. Zij heeft de Stickies in beheer :)

Je correctie kan je het snelste aanvragen via Twitter, Facebook, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).
Bekijk origineel

1 reactie

Hi Mytyro. Ik heb je suggestie aan Sivan doorgegeven. Zij heeft de Stickies in beheer :)

Je correctie kan je het snelste aanvragen via Twitter, Facebook, Chat of telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief).

Reageer