beantwoord

NS Flex helemaal misgegaan?

• 13 oktober 2019
  • 2 reacties
  • 167 Bekeken

Vorige maand heb ik mijn NS Flex aangepast van Dal Vrij naar Weekend Vrij. Vanaf dat moment gebeuren er vreemde dingen. Zo werd ik vorig weekend erop aangesproken door de conducteur dat ik in de 2e klas reisde, terwijl ik toch echt constant 1e klas heb gereisd sinds ik NS Flex heb. Toen ik daarop in Mijn NS keek, bleek dat mijn product "niet geladen" kon worden en het systeem dus niet wist wat voor abonnement ik binnen NS Flex heb. Ik heb deze week nog een paar keer gekeken en de foutmelding bleef staan, waardoor ik niet meer weet waar ik aan toe ben. En normaal krijg ik rond de 7e van de maand altijd mijn factuur, maar die is er nu helemaal niet, en in Mijn NS aan de rechterkant staat dat mijn eerstvolgende factuur in november is. (niet dat ik het erg vind om niet te hoeven betalen, maar ja, this will come back to haunt me anyway) Het is compleet bizar. Kan iemand ernaar kijken?
icon

Beste antwoord door MoDe 13 oktober 2019, 17:04

Die is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij hebben geen inzage in klantgegevens. Je zou kunnen wachten tot een van de moderatoren reageert, maar het snelste nu is om telefonisch via Facebook Twitter of chat contact op te nemen met NS klantenservice.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Die is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij hebben geen inzage in klantgegevens. Je zou kunnen wachten tot een van de moderatoren reageert, maar het snelste nu is om telefonisch via Facebook Twitter of chat contact op te nemen met NS klantenservice.
Hoi MoDe, goed punt, ik ga het even via facebook proberen

Reageer