beantwoord

NS Flex i.c.m. regionaal kortingsabonnement Arriva

• 3 mei 2019
  • 2 reacties
  • 239 Bekeken

Goedemiddag,

Ik heb NS Flex op mijn OV-chipkaart, maar onlangs ook een kortingsabonnement van Arriva van een jaar voor gebruik van de bus in Noord-Brabant op diezelfde kaart laten zetten. Nu zie ik in mijn reishistorie met dat de korting van Arriva niet wordt doorberekend en ik alsnog de volle mep betaal.... Hoe kan ik dit recht laten zetten?

Alvast bedankt!

Gr. Nick
icon

Beste antwoord door bryan 3 mei 2019, 14:34

NS Flex gaat niet zo goed samen met andere abonnementen. Je kunt het beste even contact opnemen met de NS klantenservice (ondanks dat Community daar bij staat, is de Community geen klantenservice). Twitter en Facebook werken vrij snel kan ik zeggen uit eigen ervaring.

Als je echt beide abo's wilt behouden, dan zul je er 1 op een andere kaart moeten zetten, maar daar kan klantenservice bij helpen.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge
NS Flex gaat niet zo goed samen met andere abonnementen. Je kunt het beste even contact opnemen met de NS klantenservice (ondanks dat Community daar bij staat, is de Community geen klantenservice). Twitter en Facebook werken vrij snel kan ik zeggen uit eigen ervaring.

Als je echt beide abo's wilt behouden, dan zul je er 1 op een andere kaart moeten zetten, maar daar kan klantenservice bij helpen.
Reputatie 7
Badge +3
NS flex gaat niet samen met andere producten. Omdat je het Arriva abonnement later hebt aangeschaft, adviseer ik je om contact op te nemen voor een nieuwe (gratis) kaart waarop je het arriva abonnement kan zetten en mocht je er met de NS niet uitkomen met betrekking over de gemiste korting dan kun je dat met Arriva opnemen.

Reageer