beantwoord

Ns flex iedere maand duurder

Voordat ik met ns flex reiste, koste het iedere maand ongeveer 300 euro wat ik op mijn OV moest zetten. De eerste vacature die ik van jullie kreeg was 279,33 euro een maand er na werd dat 349,68 en nu is het 388,85. Ik heb normaal gereist de zelfde route iedere dag. Ik ben een student en heb al weining geld dus vind ik dit zeer vervelend. Dit moet een fout zijn hoe kan ik het geld dat te veel terug krijgen?? #zeerteleurgesteld
icon

Beste antwoord door Momo 3 mei 2019, 22:46

Ik zou om te beginnen je facturen eens checken. Misschien ben je een keer vergeten uit te checken waardoor een correctietarief is berekend. Ook zijn er gevallen bekend van correctietarieven vanwege bv tegen de reisrichting reizen terwijl reizigers dat niet deden. Als dat zo is kun je de bedragen van die correctietarieven wellicht terug krijgen. Wanneer een correctietarief is berekend krijg je daar als het goed is wel een mail over. Check even of die niet in je spamfilter terecht zijn gekomen.

NS gaat niet zomaar geld terug geven omdat jij denkt dat het niet juist berekend is, je moet kunnen aantonen dat er iets verkeerd berekend is en hoeveel.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik zou om te beginnen je facturen eens checken. Misschien ben je een keer vergeten uit te checken waardoor een correctietarief is berekend. Ook zijn er gevallen bekend van correctietarieven vanwege bv tegen de reisrichting reizen terwijl reizigers dat niet deden. Als dat zo is kun je de bedragen van die correctietarieven wellicht terug krijgen. Wanneer een correctietarief is berekend krijg je daar als het goed is wel een mail over. Check even of die niet in je spamfilter terecht zijn gekomen.

NS gaat niet zomaar geld terug geven omdat jij denkt dat het niet juist berekend is, je moet kunnen aantonen dat er iets verkeerd berekend is en hoeveel.