beantwoord

NS Flex - inzien reiskosten ivm declareren

Stel ik zou overgaan op NS Flex kan ik dan nog wel de reiskosten kunnen declareren op OV-chipkaart.nl?
Voor mijn werk reis ik elke dag met de bus en ook regelmatig moet ik met de trein reizen.
Eind van de maand moet ik altijd mijn reisdeclaratie doen dus dan zou ik wel de bedragen van wat ik gereisd hebt terug moeten zien om het te kunnen declareren.
icon

Beste antwoord door Tochjo 6 september 2018, 13:12

Bij gebruik van NS Flex kunt u het reisoverzicht van Mijn NS gebruiken om een declaratieoverzicht te maken: bij NS Flex worden ook reizen met bus, tram en metro daar getoond, ook met prijzen. Bij gebruik van NS Flex krijgen alle reizen in de OV-reishistorie op www.ov-chipkaart.nl een ritprijs van 0,00 euro, dus dat overzicht kunt u dan niet meer gebruiken voor declaraties.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Bij gebruik van NS Flex kunt u het reisoverzicht van Mijn NS gebruiken om een declaratieoverzicht te maken: bij NS Flex worden ook reizen met bus, tram en metro daar getoond, ook met prijzen. Bij gebruik van NS Flex krijgen alle reizen in de OV-reishistorie op www.ov-chipkaart.nl een ritprijs van 0,00 euro, dus dat overzicht kunt u dan niet meer gebruiken voor declaraties.

Reageer