beantwoord

NS flex korting niet toegepast

• 9 juli 2020
  • 4 reacties
  • 144 Bekeken

Hallo,

Ik heb veel gereisd met de trein afgelopen dagen maar de korting is hier niet toegepast. Ik heb de klantenservice gebeld en werd goed geholpen. Er werd gezegd dat mijn flex abonnement wel actief is en dat er ergens iets is fout gegaan, waarna de verbinding werd verbroken (kan door een fout op mijn telefoon zijn geweest, geen idee). Ik heb terug gebeld en kreeg een andere medewerker aan de lijn. Deze gaf me weinig tot geen info en zei dat ik naar een NS paal op een station moet gaan om het abonnement te activeren. Ik gaf aan dat haar collega net tegen me zei dat hij al vanaf 20 juni actief was! Vervolgens krijg ik het advies om naar een service balie te gaan in een grote stad. Dat is voor mij best ver weg en hiervoor maak ik dus weer kosten om er met OV te komen. 

Is er iemand die weet of dit echt de enige manier is om het op te lossen? Ik kreeg het idee dat dit een hele makkelijke manier is van oplossen (vanuit de klantenservice), maar voor mij gaat dit alleen maar meer geld kosten.

Met vriendelijke groet,

S.

icon

Beste antwoord door Sascha NS 9 juli 2020, 17:32

S.v.s had de activatie van NS Flex nog niet opgehaald bij de kaartautomaat. Dit is inmiddels wel gebeurd en ik heb haar de gemiste 40% korting handmatig overgemaakt.

Bekijk origineel

4 reacties

De ene klantenservicemedewerker is duidelijk de andere niet, maar even een vraag.

Heb je wel een flexabonnement met korting?. Misschien is het handig om even naar een kaartautomaat te gaan en even te kijken wat er op je kaart is geladen. (Dat hoeft dus niet bij een groot station). 

Reputatie 7
Badge +3

Heb je Flex op een bestaande kaart gezet en deze als bestelling opgehaald? Of heb je een eerdere opgezegd abonnement nog niet van jouw kaart gehaald?

Heb je ingecheckt in de daluren: 9-16 uur / 18.30- 6.30 uur?

Goedemiddag S.v.s. Welkom bij de NS Community.

Stuur je mij een privébericht met je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer? Dan help ik je verder.

S.v.s had de activatie van NS Flex nog niet opgehaald bij de kaartautomaat. Dit is inmiddels wel gebeurd en ik heb haar de gemiste 40% korting handmatig overgemaakt.

Reageer