ns flex korting werk niet

• 5 november 2020
  • 5 reacties
  • 313 Bekeken

Mijn korting wordt niet verwerkt in mijn treinreizen. Kan iemand dit nagaan?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U kunt zelf dingen nagaan op Mijn NS. Komt u er daarmee niet uit, dan is Klantenservice nog een optie. Als uw abonnement is geactiveerd, heeft u bij Flex een melding Reizen op rekening en als u op saldo reist, ziet u de naam van uw abonnement. U krijgt alleen korting bij een eerste incheck in de daluren. Kijk in eerste instantie of uw abonnement is geactiveerd. Dat speelt in ieder geval als u overgaat naar Flex op een bestaande kaart.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Ook mijn korting niet verrekend met mijn flex abonnement. Ben hier al een tijdje mee bezig. Helaas staan de incheck en uitcheck tijden niet op de factuur. Mijn werkschema maar doorsturen, misschien helpt dat😭

Hi nick2341. Vervelend dat de korting niet is verrekend! Je kan het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Als je aangeeft om welke data het gaat kan er worden gekeken hoe laat je de betreffende dag(en) hebt ingecheckt en kunnen we beoordelen of het niet toepassen van de korting terecht is geweest. Indien er inderdaad korting niet is berekend terwijl je deze wel had moeten krijgen kan dat via onze Klantenservice recht gezet worden. :grinning:

Reputatie 7
Badge +3

Ook mijn korting niet verrekend met mijn flex abonnement. Ben hier al een tijdje mee bezig. Helaas staan de incheck en uitcheck tijden niet op de factuur. Mijn werkschema maar doorsturen, misschien helpt dat😭

Als Flex korting niet gerekend wordt kan het met het volgende te maken hebben:

• Je checkt niet in de daluren in
  • De voorgaande reis was in de spits en je checkte binnen 35 minuten na uitcheck werd in
  • Je hebt Studentenreisproduct en Flex op 1 kaart staan. Dit werkt niet samen.
  • Je hebt Flex op een bestaande kaart gezet en niet geactiveerd bij een OV-chipkaart automaat.
Reputatie 2

• Je hebt Studentenreisproduct en Flex op 1 kaart staan. Dit werkt niet samen.

Waarom niet? Over iets meer dan een maand wordt dit zootje definitief ingevoerd en we zitten nog steeds met dezelfde problemen als een jaar geleden.

Reageer