beantwoord

NS Flex met negatief saldo / Toch saldo nodig?

• 29 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 432 Bekeken

Kortgeleden heb ik met een OV-Chipkaart, waar enkel NS Flex Dal Voordeel op staat, een rit van Amsterdam CS --> Amsterdam Amstel (Metro - GVB) gemaakt. Da’s een rit van €1,50, dit bedrag staat nu als negatief saldo op mijn NS Flex kaart. Dat zou betekenen dat je toch saldo nodig hebt bij NS Flex, heel raar toch? Ik heb dit nog niet eerder gehad.
icon

Beste antwoord door Denice NS 31 augustus 2018, 09:23

Update: Het bleek dat Mytyro zijn NS Flex abonnement op 19 augustus inging en er op 18 augustus gebruik is gemaakt van de kaart. Hierdoor is er een negatief saldo ontstaan. Voor het gebruik van NS Flex is inderdaad geen saldo nodig. Alle kosten worden automatisch van de bankrekening afgeschreven.
Bekijk origineel

2 reacties

Update: Het bleek dat Mytyro zijn NS Flex abonnement op 19 augustus inging en er op 18 augustus gebruik is gemaakt van de kaart. Hierdoor is er een negatief saldo ontstaan. Voor het gebruik van NS Flex is inderdaad geen saldo nodig. Alle kosten worden automatisch van de bankrekening afgeschreven.
Dat zou niet zo mogen zijn, Mytyro.

Wil je mij via een privébericht voorzien van je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-chipkaartnummer? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'. Dan ga ik er voor je achteraan! Zou je dan ook willen aangeven om welke reisdatum het gaat?

Reageer