Het lukt mij maar niet om NS Flex met Weekend Vrij te bestellen. Ik blijf de melding krijgen "Er is een fout opgetreden. Probeer het nog eens." (via de pagina van NS Flex) of "U kunt niet naar NS Flex overstappen." (in Mijn NS)
Ik heb een bestaande OV-chipkaart die nog geldig is tot 2022 en heb er verder geen andere abonnementen opstaan, behalve voor de OV-fiets. Ik snap dus niet wat het probleem is. Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice maar krijg geen antwoord, vandaar dat ik het hier dus maar eens probeer.
Alvast bedankt!
Beste antwoord door Stijn NS
Update: Het stopzetten van het OV-fiets abonnement van adriaan hopsakee heeft het probleem verholpen, hij heeft het NS Flex abonnement kunnen bestellen!
Voor de meelezers: Wanneer er problemen zijn met het bestellen van een NS Flex abonnement is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice.
Bekijk origineel
Voor de meelezers: Wanneer er problemen zijn met het bestellen van een NS Flex abonnement is het verstandig om contact op te nemen met onze Klantenservice.