Ik heb een traject kaart.
Mijn vrouw heeft net een nieuwe persoonlijke kaart besteld.
Nu wil ik op haar kaart na flex zetten. Kom er ineens geneuzel van een bedrijf genaamd Focum.
Nu wil ik dus via mijn gegevens na flex op haar kaart zetten, krijg je het gedoe dat de geboortedatum etc niet klopt, terwijl ik met mijn eigen rekening die kaart heb gekocht en dus ook na flex via mijn rekening zou moeten worden afgeboekt.
Waarom kan zij geen NS flex krijgen op mijn bankrekening.
E wie is Focum?
Ik heb getracht gegevens op te vragen maar dat is ook een enorme waslijst aan vragen, NS waarom zo moeilijk....
Dat er in haar verleden iets is misgegaan zou kunnen maar als ik (niet geregistreerd bij Focum) iets wil afsluiten kan dat niet?
Beste antwoord door Robert B
Focum is het bedrijf dat de kredietchecks doet voor NS (Flex). Zie het maar als het bekende BKR.
Blijkbaar heb je (of je vrouw, geen idee hoe er naar namen of geboortedata gekeken wordt) daar een negatieve registratie, en gaat de deal niet door.
In hoeverre de Klantenservice die krediet-check kan overrulen weet ik ook niet.
Bekijk origineel
Blijkbaar heb je (of je vrouw, geen idee hoe er naar namen of geboortedata gekeken wordt) daar een negatieve registratie, en gaat de deal niet door.
In hoeverre de Klantenservice die krediet-check kan overrulen weet ik ook niet.