beantwoord

Ns flex plus boete

  • 28 november 2018
  • 1 reactie
  • 176 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hoi. Ik reis voor het eerst met ns flex, zie dat ik een correctie €20 heb. Terwijl ik op amsterdam centraal in en uit moest checken na de andere kant van het station en dat 4 x op een dag! Bus metro etc.
Plus gisteren kreeg in een boete van de conducteur helemaal belachelijk. Ik reis bijna elke dag na het werk nooit vergeet ik in te checken. Wil dus graag een bezwaar indienen!
icon

Beste antwoord door Jouke NS 28 november 2018, 11:11

Hallo Vivv en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je een correctie hebt gekregen op je factuur vanwege het in- en uitchecken. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Chat of Sociale Media. Mijn collega's kunnen dan kijken wat de correctie heeft veroorzaakt en deze eventueel herstellen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Vivv en welkom bij de NS Community.

Wat spijtig dat je een correctie hebt gekregen op je factuur vanwege het in- en uitchecken. Ik wil je adviseren om contact op te nemen met onze Klantenservice, bij voorkeur via Chat of Sociale Media. Mijn collega's kunnen dan kijken wat de correctie heeft veroorzaakt en deze eventueel herstellen.

Reageer