Goedemorgen,
Op mijn NS-flex factuur staat twee keer een tarief van € 4 voor het niet uitchecken in de bus. Dit kwam door defecte kaartlezers. Omdat je 3x per half jaar mag terugvragen en ik altijd uitcheck, wil ik dit doen via uitcheck gemist. Ik ga niet de discussie aan of de kaartlezers defect waren.
Hoe werkt dit bij NS Flex? Normaal gesproken komt het als saldo op je kaart te staan.
Beste antwoord door Tochjo
Om dit soort problemen op te lossen, moet u bij NS Flex rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice van NS, ook al gaat het om een reis met een andere vervoerder. NS kan de factuur corrigeren. Bij een al geïncasseerd bedrag vindt de verrekening op de volgende factuur plaats.
Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.