beantwoord

ns flex traject vrij error 996

• 10 september 2020
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

ik wil een ns flex traject vrij abonement afsluiten 

maar bij het controleren van mijn gegevens geeft hij de foutmelding error 996 aan 

iemand enig idee wat dit is en hoe ik dit kan verhelpen

icon

Beste antwoord door Stijn NS 10 september 2020, 10:45

Goedemorgen lady amanda en welkom bij de NS Community!

Wat naar om te lezen dat je deze foutmelding krijgt! Ik durf echter zo snel niet te zeggen waarom jij deze foutmelding te zien krijgt. Het beste wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken of er wellicht iets aan de hand is met jouw Mijn NS account, wat deze fout veroorzaakt.

We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen lady amanda en welkom bij de NS Community!

Wat naar om te lezen dat je deze foutmelding krijgt! Ik durf echter zo snel niet te zeggen waarom jij deze foutmelding te zien krijgt. Het beste wat ik je kan adviseren is om contact op te nemen met onze Klantenservice. Mijn collega's kunnen dan mee kijken of er wellicht iets aan de hand is met jouw Mijn NS account, wat deze fout veroorzaakt.

We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Reageer