beantwoord

NS Flex uitcheck gemist, niet te corrigeren

• 15 mei 2020
  • 4 reacties
  • 192 Bekeken

Goedemorgen,

Sommige vernieuwingen zijn schijnbaar geen vooruitgang. Zo kon ik vroeger prima een gemiste in- of uitcheck online aanpassen, geen centje pijn. Nu met NS Flex kan dat schijnbaar niet direct meer. Ik lees net dat het na een week of drie wel zou moeten kunnen op uitcheck gemist, maar dat is natuurlijk bijzonder vreemd, ondertussen heeft NS de 20 euro al van mijn rekening gehaald. Op de NS site zelf krijg ik bij de reis op 8 mei een week later de melding "U kunt nu nog geen vergeten check in of check out claimen voor een reis met een NS Flex product.”. Geweldige service. Dus heb ik drie keer aan de lijn gehangen met de Klantenservice maar heb ik daar na ongeveer 10 minuten maar opgehangen. D melding "het is drukker dan normaal” krijgt dan ook een ander beeld, misschien gewoon te weinig collega's aan het werk? En dan de melding, "kijk vooral op de site”, ja dat kan dus niet. Dan maar optie twee, de chat van de NS opgestart.. Ook geen enkele reactie. Dan nu optie drie, voor het eerst aanmelden op de Community om dit te regelen. Wat een klantvriendelijkheid, zorg er gewoon voor dat mensen een gemiste in of uitcheck zelf online kunnen regelen..

Normaal gesproken sluit ik af met vriendelijke groet, maar nu toch met een licht geïrriteerde groet om dat het schijnbaar bijzonder lastig is om mijn geld op een makkelijke manier terug te krijgen.

Jeroen

icon

Beste antwoord door loklok8 15 mei 2020, 14:12

Ik zal u helaas toch moeten teleurstellen dat wij hier op de community niets voor u kunnen doen, omdat wij niet in de interne systemen van NS kunnen kijken.

U zult toch echt contact op moeten nemen met de klantenservice. In de late avond of in de vroege ochtend heeft u de beste kans dat u snel iemand te pakken krijgt. Als u contact legt via de chat krijgt u vanzelf antwoord zolang u de chat niet afsluit. Contact via Twitter en Facebook zijn natuurlijk ook mogelijk. 

Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3

Als het goed is kan jet het ook zelf na enkele dagen (soms weken bij bussen), via www.uitcheckgemist.nl Dit zou ook bij Flex moeten werken.

Die van de chat is een goeie gebleken, de reactie duurde dan wel een paar uur en ik zit niet continue achter de pc (soms zelfs dagen niet gelukkig) maar de chat blijft dan gewoon open staan en ik heb een reactie gekregen en het is opgelost.

Maar nogmaals, het meest klantvriendelijke zou in mijn ogen gewoon zijn dat we zelf eventuele gemiste in- of uitchecks (is dat een woord?) zelf kunnen corrigeren zoals ik voor Flex ook kon.

Danny en loklok8 bedankt voor de reacties in ieder geval

Hoi JeroenLE en welkom bij de NS Community!

Het spijt mij te moeten lezen dat je zoveel moeite heb moeten doen voor het herstellen van een transactie. Helaas is het inderdaad erg druk op de klantenservice, je kan het beste een chatbericht sturen. Als je namelijk later het venster weer opent zal de chat nog steeds actief zijn.

Reputatie 7
Badge +1

Ik zal u helaas toch moeten teleurstellen dat wij hier op de community niets voor u kunnen doen, omdat wij niet in de interne systemen van NS kunnen kijken.

U zult toch echt contact op moeten nemen met de klantenservice. In de late avond of in de vroege ochtend heeft u de beste kans dat u snel iemand te pakken krijgt. Als u contact legt via de chat krijgt u vanzelf antwoord zolang u de chat niet afsluit. Contact via Twitter en Facebook zijn natuurlijk ook mogelijk. 

Reageer