beantwoord

NS Flex verplicht twee maanden?

• 28 October 2020
  • 4 reacties
  • 261 Bekeken

Ik heb een NS Flex abonnement dat ik binnen een maand wil stopzetten, omdat ik deze maar 1 maand nodig heb. Nu ik dat probeer staat er dat ik hem pas na de eerste maand kan opzeggen? Ben ik nu verplicht te betalen voor 2 maanden? Want ik hoef hem dus maar 1 maand te gebruiken. Ik wil natuurlijk niet dit abbonement betalen de tweede maand.

icon

Beste antwoord door Jeroen 28 October 2020, 21:39

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

je kan beste even contact opnemen dat jouw ns flex naar basis willen zetten dan krijg je geld terug op factuur en ken iedere maand weer wijzigen en stopzetten ken ook beste contact opnemen met klantenservice via ns chat twitter of bellen

Badge

U kunt hem de dag na 1 maand opzeggen en dan krijgt u het geld uiteindelijk weer terug als de maand er na de factuur wordt opgemaakt.

Badge +3

Als de incasso plaatsvindt na één maand dan betaal je inderdaad de kosten voor de volgende maand vooruit.

Dat komt na wijzigen vanzelf goed, via een creditfactuur of anders op je volgende maandfactuur.

Bij een creditfactuur (wisselen Flex abonnement rond je maandfactuurdatum) heb je soms je geld voor een Flex abonnement nog eerder terug op je rekening (terugboeking) dan dat het geïncasseerd wordt!

Die incasso krijg je dus misschien voor je kiezen (auw!) maar ook weer terug! En anders over een maand (via je Flex maandfactuur), Het wisselt nogal hoe men dat doet.

Badge +3

.

Reageer