Sticky News

NS Flex voor Kinderen is Live!

• 13 september 2019
  • 85 reacties
  • 2567 Bekeken
NS Flex voor Kinderen is Live!

Toon eerste bericht

85 reacties

NS Flex voor Volwassenen zit nog altijd vol bugs, maar dan nu alvast wel voor Kinderen introduceren. Dat kan natuurlijk allemaal alleen maar goed gaan.Een gedegen onderzoek op deze community wijst uit dat er veel vraag naar is. Vandaar ook deze nieuwe aanvulling.

U geeft hiermee mooi weer waarom de service van NS niet gauw gaat verbeteren. Wel slim, uw baan wordt zo niet overbodig.
Waarmee ik overigens niet wil insinueren dat deze erg veel toevoegt, dat ligt uiteraard meer bij de directie. Die bepalen het beleid, aangezien die een privéchauffeur hebben en dus vrijwel geen praktijk ervaring met NS (reizen, stations, klantenservice, ns site, ns app, kopen abonnement/flex etc.) zie ik weinig veranderen.
Zo zou de heer van Boxtel eens de telefoon moeten pakken, bellen naar de NS klantenservice (alleen dan al zou hem iets moeten opvallen) en een vraag stellen.

Is NSFlex voor kinderen wel een goede naam voor eeeh kinderen tussen de 12 en de 17?Er zullen inderdaad weinigen op die leeftijd de term "voor kinderen" waarderen ... Dus daar kunnen we vast wel een prijsvraag van maken 🙂

NS Flex Junior
NS PuberFlex
NS Me Flex
NS Papa en mama betalen Flex
...

Ik weet dat het een serieus topic is, maar ik wil de kans niet aan mij voorbij laten gaan. Mijn idee: Alles Flex(?).
Reputatie 7
Badge +3

Is NSFlex voor kinderen wel een goede naam voor eeeh kinderen tussen de 12 en de 17?Er zullen inderdaad weinigen op die leeftijd de term "voor kinderen" waarderen ... Dus daar kunnen we vast wel een prijsvraag van maken 🙂

NS Flex Junior
NS PuberFlex
NS Me Flex
...

TienerFlex
Reputatie 7
Badge +3
Is NSFlex voor kinderen wel een goede naam voor eeeh kinderen tussen de 12 en de 17?
Er zullen inderdaad weinigen op die leeftijd de term "voor kinderen" waarderen ... Dus daar kunnen we vast wel een prijsvraag van maken 🙂

NS Flex Junior
NS PuberFlex
NS Me Flex
...
Reputatie 7
Badge +3
De vraag is er zeker. Maar ik ben wel met Schobbejak eens dat het wel belangrijk is de bugs zo snel mogelijk op te lossen. Door Flex breder te gaan uitrollen, zal dat alleen maar weer extra druk op de klanteNService betekenen en die schijnen het al vrij druk te hebben 😉
NS Flex voor Volwassenen zit nog altijd vol bugs, maar dan nu alvast wel voor Kinderen introduceren. Dat kan natuurlijk allemaal alleen maar goed gaan.

Een gedegen onderzoek op deze community wijst uit dat er veel vraag naar is. Vandaar ook deze nieuwe aanvulling.
Reputatie 7
Badge +4
Nou nou, wie Neerlands zuur door d'adren stroomt?

Is NSFlex voor kinderen wel een goede naam voor eeeh kinderen tussen de 12 en de 17? Of is het een werknaam?
NS Flex voor Volwassenen zit nog altijd vol bugs, maar dan nu alvast wel voor Kinderen introduceren. Dat kan natuurlijk allemaal alleen maar goed gaan.
Reputatie 7
Badge +3
Wordt ook de info op https://www.ns.nl/klantenservice/flex/bestellen-studenten-en-minderjarigen.html aangepast?
Daar wordt nog aangegeven dat Flex alleen te bestellen is als je 18 jaar of ouder bent.
Reputatie 7
Badge +3
Top!
(geef je 't ook even door aan Emma? 😉)

Reageer