beantwoord

NS Flex voordeel factuur

• 29 October 2020
  • 1 reactie
  • 133 Bekeken

Ik krijg regelmatig afschrijvingen van de NS voor mijn reizen maar kan helaas niet mijn facturen inzien op mijn NS. Wanneer ik naar het dashboard ga en daar voor mijn facturen kies krijg ik slechts een lege lijst te zien. Erg vervelend. Zie bijgevoegde afbeeldingen.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 29 October 2020, 12:08

Goedemiddag sambeard en welkom bij de NS Community!

Neem even contact op met onze Klantenservice. Vermoedelijk staat je Mijn NS account niet juist gekoppeld aan de klantregistratie waar je abonnement actief is, waardoor de facturen niet via je Mijn NS account inzichtelijk zijn. Mijn collega's kunnen dit dan laten corrigeren.

We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag sambeard en welkom bij de NS Community!

Neem even contact op met onze Klantenservice. Vermoedelijk staat je Mijn NS account niet juist gekoppeld aan de klantregistratie waar je abonnement actief is, waardoor de facturen niet via je Mijn NS account inzichtelijk zijn. Mijn collega's kunnen dit dan laten corrigeren.

We zijn telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').

Reageer