beantwoord

NS Flex- waaroom kan ik mijn reiskosten niet inzien?

• 14 februari 2020
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Hoi,

Ik heb sinds 1 februar heti NS flex altijd korting abonnement en ben al bijna elke dag gereist. Dus dacht ik dat ik de gemakte reiskosten in mijn ns zou kunnen inzien. Maar zoals het plaatje laat zien staat het nog steeds op 0€ en ook mijn abonnement kosten zijn 0€. Hoe kan dat??

Veder staat er dat ik mijn eerste facatuur 29 maart beschikbaar is. Kan dat ook eerder? of betaal je alltijd een hele maand achteraf? dus voor al mijn reisen van maart dan pas eind april?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Groet,

Anne

icon

Beste antwoord door Robert B 14 februari 2020, 18:31

Welkom bij de NS Community!

Helaas zegt dat tellertje op je Mijn NS Startpagina vaak niet zo veel, dus incomplete of onjuiste info en die datum is ook vreemd.

Je zult rond 29 feb een factuur krijgen. Staan er wel in/uitchecks op je Startpagina? Dan kan je de rest zien door daar te klikken op Reishistorie. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat transacties zichtbaar zijn (met prijs).

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Helaas zegt dat tellertje op je Mijn NS Startpagina vaak niet zo veel, dus incomplete of onjuiste info en die datum is ook vreemd.

Je zult rond 29 feb een factuur krijgen. Staan er wel in/uitchecks op je Startpagina? Dan kan je de rest zien door daar te klikken op Reishistorie. Houd er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voordat transacties zichtbaar zijn (met prijs).

Reageer