beantwoord

NS flex weekend 40% korting

  • 17 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Hallo, 

Vorige weekend heb ik met mijn NS flex abonnement gereisd. Het abonnement is juist geactiveerd op de kaart en ik dacht dat ik per maand de korting aan of uit moest zetten. Ik kon nergens vinden dat ik dit abonnement ergens aan kon zetten voor deze korting en heb ergens gelezen dat dit achteraf verwerkt wordt. Nu heb ik de factuur ontvangen en daar wordt de volledige prijs doorberekend. Hoe kan dit? 

icon

Beste antwoord door Thom 17 augustus 2020, 08:53

Neem contact op met Klantenservice, die kunnen zien wat er is gebeurd. Dat kunnen wij niet op dit forum. U kunt ook eerst een kijkje nemen op MijnNS als u dat heeft.

 


 Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Neem contact op met Klantenservice, die kunnen zien wat er is gebeurd. Dat kunnen wij niet op dit forum. U kunt ook eerst een kijkje nemen op MijnNS als u dat heeft.

 


 Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reageer