beantwoord

NS flex weekend

Reputatie 5
Ik heb vandaag weekendvrij flex besteld.

Hoe zit het dan met het reizen met ander vervoer zo als de bus of tram?
Is weekendvrij ook geldig op regionale treinen van andere bedrijven?
icon

Beste antwoord door Sander-VH 19 juli 2019, 17:18

Hi Melvin! Leuk dat je weekend vrij ontdekt heb in combinatie met FLEX!

Weekend vrij is geldig bij alle treinvervoerders. Je betaald daarvoor niks extra's zolang je reis tussen vrijdagavond 18.30 en maandag 04.00 uur plaatsvind.

Voor regionaal overig vervoer zoals bussen trams en Metro's betaal je het voltarief. Dit tarief wordt binnen 5 werkdagen na je reis verwerkt in je account en zal gefactureerd worden op het eerstvolgende factuur.

Veel reisplezier gewenst!
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Met een Flex abonnement krijg je ook de bijbehorende korting of vrij reizen bij andere treinvervoerders, maar niet op reizen met bus, tram of metro.
Wel reis je met bus, tram of metro op rekening met je Flex abonnement, maar dus niet met korting.
Reputatie 4
Hi Melvin! Leuk dat je weekend vrij ontdekt heb in combinatie met FLEX!

Weekend vrij is geldig bij alle treinvervoerders. Je betaald daarvoor niks extra's zolang je reis tussen vrijdagavond 18.30 en maandag 04.00 uur plaatsvind.

Voor regionaal overig vervoer zoals bussen trams en Metro's betaal je het voltarief. Dit tarief wordt binnen 5 werkdagen na je reis verwerkt in je account en zal gefactureerd worden op het eerstvolgende factuur.

Veel reisplezier gewenst!
Reputatie 5
Oke dan gebruik ik mijn studenten OV kaart in het weekend wel voor de bus. Bedankt voor de hulp.
Reputatie 4
Dat is inderdaad wel handig. Graag gedaan!
Reputatie 7
Badge +3
Oke dan gebruik ik mijn studenten OV kaart in het weekend wel voor de bus. Bedankt voor de hulp.

NS Flex kan niet op dezelfde kaart staan als het studenten reisproduct. Als je geen nieuwe kaart bij Flex hebt besteld, neem dan contact op met de klantenservice om alsnog voor een gratis kaart in aanmerking te komen. De klantenservice is telefonisch, via Facebook, Twitter en chat bereikbaar.

Voor weekend vrij is de inchecktijd bepalend. Je reist "gratis" in de trein bij alle vervoerders bij een incheck tussen 18.25 uur en 4.04 uur.
Met bus, metro, tram reis je op rekening tegen vol tarief. Je hoeft geen saldo meer te laden.
Reputatie 5
Ja Mode ik heb een aparte kaart besteld hoor.
Reputatie 7
Badge +3
Ja Mode ik heb een aparte kaart besteld hoor.

Slim! Veel plezier met Flex!
Reputatie 5
Wat zijn de kosten van NS flex per maand als ik mijn weekend vrij tijdelijk uitzet?
Als je geen flex abonnement hebt kost het alleen hetgeen je gebruikt. Reis je in die periode ook niet betaal je helemaal niets.
Reputatie 5
Oke mooi.

Reageer