beantwoord

ns flex weekend vrij

• 30 december 2019
  • 8 reacties
  • 175 Bekeken

Ik heb NS weekend vrij omgezet in NS Flex weekend vrij. Als ik op de automaat nu kijk staat er reizen op rekening. Dus ik reis in het weekend dan gratis en betaal €41?

icon

Beste antwoord door Danny NS 31 december 2019, 11:17

Hoi Yordietje en welkom bij de NS Community!

We zullen voor deze casus jouw contract erbij moeten pakken. Dat kan via de klantenservice zoals Thom aangeeft. Laat je weten of het is gelukt?

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Uw Flex Weekend vrij werkt het zelfde als uw oude weekend vrij. U betaalt echter van te voren uw abonnement en achteraf de reizen die u buiten uw abonnement heeft gemaakt. Dit gaat via automatische incasso.

Ik had een paar dagen weekend vrij. €40 betaald dus die €41 wordt in februari geïncasseerd? Ik heb 2 dagen terug €40 betaald. 

Ik zie bij mijn producten nog wel weekend vrij staan. En weekend vrij NS flex. 

Staat er dan maar een product op de kaart? Heb bij de automaat NS weekend vrij wel stopgezet en NS flex weekend vrij opgehaald.

Badge +3

Die €40 krijg je terug binnen een week, misschien een dagje of twee minder (dagen naar rato) maar dat komt goed bij een overstap naar Flex.

Er stond te restitueren 0 euro.

Reputatie 7
Badge +4

Wij hebben geen inzage in uw gegevens, ik zou Klantenservice er even naar laten kijken. Wat @Robert B aangeeft, zou moeten kloppen.

Hoi Yordietje en welkom bij de NS Community!

We zullen voor deze casus jouw contract erbij moeten pakken. Dat kan via de klantenservice zoals Thom aangeeft. Laat je weten of het is gelukt?

Badge +3

Er stond te restitueren 0 euro.

Dat gaat om saldo dat op je kaart stond, dat krijg je via de eerste maandfactuur terug. Of om eventuele eerder gefactureerde correctietarieven die onterecht waren. Uiteraard heb je die nog niet omdat het abonnement nieuw is.

Reeds betaalde abonnementskosten staan daar los van, die krijg je terug via een aparte creditfactuur.

Reageer