beantwoord

NS Flex Weekend Vrij correctie tarrief uitcheck gemist, uitcheck wel zichtbaar op mijn NS.nl

• 20 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 217 Bekeken

Beste Mensen,

Kan iemand mij uitleggen waarom de NS denkt mij een correctie tarief (brief/mail kenmerk 5101850140) te moeten aanrekenen vanwege een gemiste check-out, terwijl er op die datum in mijn NS.nl keurig een check-out op het uitcheck station (Den Helder Zuid) vermeld staat?

Met vriendelijke groet,
Nico
icon

Beste antwoord door Emma NS 21 augustus 2019, 14:46

Ik heb het even met mijn collega's besproken en ik hoor dat er inderdaad ook rond 17.08.2019 allerlei e-mails zijn verzonden! Mijn excuses voor de verwarring.
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 3
Als de checkout meer dan 6 uur na het inchecken is kan dat kloppen. Dat heeft met de 6uur regel te maken
Check-in was om 18:25 op station Zutphen.
Check-out was om 21:59 op station Den Helder Zuid,

Dit klopt overigens ook volledig aangezien de trein van 19:01 uit Arnhem in Schagen stil viel vanwege technische mankementen en ik de trein een half uur later moest pakken om door te kunnen reizen naar Den Helder Zuid.

Deze claim (600931192) geld terug bij vertraging ben ik momenteel aan het indienen, maar word door het systeem nu automatisch afgewezen.
Ik heb ook ns flex weekend vrij en krijg ook vaak e-mails.
Wegens niet goed check in of check uit en terwijl goed is gegaan.
Heb al keer bij klantenservice gemeld maar zeiden om toch niks kost gaan ze er geen werk van maken.
Kan het zijn dat dit rond 16.08.2019 is gebeurt? We hebben toen namelijk een kleine storing gehad, waardoor sommige klanten een onterechte e-mail hebben gekregen.

Laat je het me weten?
Ik heb van 28-07-2018 en 17-08-2018
Ik heb het even met mijn collega's besproken en ik hoor dat er inderdaad ook rond 17.08.2019 allerlei e-mails zijn verzonden! Mijn excuses voor de verwarring.
Hoi Emma NS,

het betreft inderdaad een rit op 16-08-2019, dus als er toen een storing in het systeem was ben ik daar waarschijnlijk ook een onderdeel van geweest. Mooi dat helder is waar het vandaan komt, dank voor je hulp in deze.

Nico

Reageer