beantwoord

NS Flex weekend vrij en 40% buiten de spits

• 17 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Beste NS, 

Ik heb sinds 11 augustus mijn weekend vrij abbonement aangevuld met doordeweeks 40% korting buiten spits. Nu zie ik op Mijn NS app dat allereerst mijn  ‘subscription’ op €0,00 staat en dat mijn ‘travel expenses’ €76,26 is geworden. Ik heb weekend maar ook doordeweeks gereisd en zowel binnen als buiten de spits. Ik vroeg me alleen af of mijn weekend vrij abbonement eigenlijk wel aanstaat op dit moment, vanwege de €0,00 bij ‘supscription’. En indien niet, ik mijn geld terug kan krijgen.

Alvast bedankt voor uw hulp!

icon

Beste antwoord door Thom 17 augustus 2020, 00:53

Dit moet even via Klantenservice. Wij kunnen niet bij uw administratieve gegevens. Het is hier een hulpforum van reizigers, waarbij andere reizigers geholpen kunnen worden. U moet een overzicht kunnen zien op MijnNS. 

Klantenservice is ook midden in de nacht bereikbaar, nu dus ook.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3

Het ‘tellertje’ in de app en op Mijn NS is vaak van slag en toont dingen die er niet horen te staan, of toont € 0,00 bij abonnementskosten terwijl daar wel een bedrag zou moeten staan. Je maandfactuur zal de juiste kosten tonen.

In de app zie je niet welk Flex abonnement actief is, via Mijn NS (website) zie je het direct op je Startpagina, weet alleen niet of de dalkorting doordeweeks daarbij apart vermeld wordt.

Reputatie 7
Badge +4

Dit moet even via Klantenservice. Wij kunnen niet bij uw administratieve gegevens. Het is hier een hulpforum van reizigers, waarbij andere reizigers geholpen kunnen worden. U moet een overzicht kunnen zien op MijnNS. 

Klantenservice is ook midden in de nacht bereikbaar, nu dus ook.

Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan daarnaast heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Reageer