beantwoord

NS Flex Weekend Vrij - ook voor bus, tram, metro?

• 20 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 1542 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb een week geleden een NX Flex Weekend Vrij abonnement afgesloten. Vandaag (zaterdag) heb ik gebruik van de tram gemaakt, toen mijn NS account gecheckt en het blijkt dat ik geen reiskosten buiten het abonnement hoef te betalen. Ik dacht dat Weekend Vrij alleen voor de trein gold. Geldt het ook voor bus, metro en tram?
icon

Beste antwoord door Tochjo 20 oktober 2018, 19:41

Met NS Flex Weekend Vrij reist u in het weekend gratis in treinen. Voor reizen met bus, tram en metro moet u betalen. Concludeert u dat de reis gratis was omdat hij niet in de reishistorie staat? Het duurt enige dagen, tot maximaal 21 dagen, voordat een reis daarin verschijnt. Ook reizen die gratis zijn, komen overigens in de reishistorie te staan, met een prijs van 0,00 euro.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
Met NS Flex Weekend Vrij reist u in het weekend gratis in treinen. Voor reizen met bus, tram en metro moet u betalen. Concludeert u dat de reis gratis was omdat hij niet in de reishistorie staat? Het duurt enige dagen, tot maximaal 21 dagen, voordat een reis daarin verschijnt. Ook reizen die gratis zijn, komen overigens in de reishistorie te staan, met een prijs van 0,00 euro.

Reageer