beantwoord

NS Flex weekend vrij opgehaald. bij mijn producten staat alleen betalen op rekening.

• 27 september 2018
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Ik heb mijn NS Flex weekend vrij opgehaald
maar bij mijn producten staat alleen betalen op rekening en niet weekend vrij.
klopt dit? want ik wil het vrijdag avond in gebruik nemen.
icon

Beste antwoord door MoDe 27 september 2018, 23:44

Ja dat klopt. Omdat je met Flex elke maand van abonnement zou kunnen wisselen wordt dit niet meer aangegeven. Je zou anders elke keer weer naar de automaat moeten om dat nieuwe abonnement op te halen en het oude eraf te halen.
Kijk we even of er een ingangsdatum genoemd wordt. Als je voor die datum gaat reizen kan het zijn dat je nog op saldo reist. Omdat er geen saldo op staat kunnen poortjes bij in of uitchecken niet open gaan.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ja dat klopt. Omdat je met Flex elke maand van abonnement zou kunnen wisselen wordt dit niet meer aangegeven. Je zou anders elke keer weer naar de automaat moeten om dat nieuwe abonnement op te halen en het oude eraf te halen.
Kijk we even of er een ingangsdatum genoemd wordt. Als je voor die datum gaat reizen kan het zijn dat je nog op saldo reist. Omdat er geen saldo op staat kunnen poortjes bij in of uitchecken niet open gaan.
Hi asbudhraja1. Welkom bij de Community.

Ik zie dat MoDe je al van een reactie heeft voorzien 🙂 Als je het NS Flex product op een bestaande kaart hebt aangevraagd dan gaat deze per direct in. Je kan dan, nadat je NS Flex bij de automaat hebt geactiveerd, er direct gebruik van maken 🙂. Heb je NS Flex met een nieuwe OV-chipkaart gekocht dan is de ingangsdatum over 7 dagen. Echter hoef je in dat geval je NS Flex product niet meer op te halen bij de automaat en kan je er vanaf de ingangsdatum gebruik van maken.

Reageer