beantwoord

NS Flex Weekend Vrij - OV-fiets huren

• 27 juni 2019
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

Is bij mijn NS Flex abonnement, Weekend Vrij ook het gebruik van een OV fiets inbegrepen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 juni 2019, 14:19

Met NS Flex Weekend Vrij kunt u een OV-fiets huren (u hoeft daar geen apart abonnement voor af te sluiten), maar u betaalt daarvoor wel 3,85 euro per 24 uur. Deze kosten worden net als de reiskosten achteraf op de factuur in rekening gebracht. Als u een OV-fiets langer dan drie dagen huurt, worden de kosten hoger. Zie www.ov-fiets.nl voor meer informatie.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Met NS Flex Weekend Vrij kunt u een OV-fiets huren (u hoeft daar geen apart abonnement voor af te sluiten), maar u betaalt daarvoor wel 3,85 euro per 24 uur. Deze kosten worden net als de reiskosten achteraf op de factuur in rekening gebracht. Als u een OV-fiets langer dan drie dagen huurt, worden de kosten hoger. Zie www.ov-fiets.nl voor meer informatie.
Goedemiddag Bert62 en welkom bij de NS Community!

Ik zie dat Tochjo je al heeft voorzien van het juiste antwoord! Mocht je verder nog vragen hebben en je het antwoord niet kunnen vinden via de OV-fiets website, dan lees ik het graag. Ook kun je contact op nemen met onze andere Klantenservice kanalen. 🙂

Reageer