beantwoord

ns flex weekendvrij

• 12 november 2019
  • 14 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 1

Een vraag je klopt dit wel want 12 november is net mij factuurperiode ingegang dat zou toch weer normaal moeten zoals abbonnement op 35,00 en reiskosten op 0,00 ? Voor 11 november stond op 69,95 en dat klopt maar dit vind ik gek 104,95 want afgelopen dagen hebt ik niet gereisd kunnen jullie dit uitleggen ?

icon

Beste antwoord door Valewijn 12 november 2019, 07:48

PS: @Andyret2  e kaartnummer is nu zichtbaar en kan door anderen misbruikt worden cq privacy.

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 2

PS: @Andyret2  e kaartnummer is nu zichtbaar en kan door anderen misbruikt worden cq privacy.

Reputatie 1

PS:@Andyret2  e kaartnummer is nu zichtbaar en kan door anderen misbruikt worden cq privacy.

Heb bewerkt nu niet als goed is 

Als het goed is heb je inmiddels een factuur gehad. Kun je daar zien waar de kosten vandaan komen?

Reputatie 1

Als het goed is heb je inmiddels een factuur gehad. Kun je daar zien waar de kosten vandaan komen?

Nee nog niet gehad 

Reputatie 1

Ja 

Nee nog niet gehad 

ja ik hebt wel gehad inderdaad 

Verklaart dit de kosten wel wat?

Reputatie 1

Verklaart dit de kosten wel wat?

Ja ik hebt gevraagd via klantenservice via twitter ik had vorige maand ook moeten betalen omdat ik 12-10-2019 in liet gaan achteraf kon ik het later doen nou betaald deze maaand ook dus twee maanden vandaar hogere bedrag wat is beste wanneer kan een abbonnement kan wijzigen voor 30 november stop dan wil in januari voor is dat het beste voor 12 januari in te latten gaan ken jij beste tip geven om zo hogere kosten voorkomen 

Bedoel je dan dat je 30 november je NS Flex Weekend Vrij abonnement stop wil zetten (naar NS Flex Basis) en op 12 januari weer in wil laten gaan?

Reputatie 1

Ja want in december gaat niet zo veel reizen vandaar dat ik stop wil zetten in eind november en dan wil in januari weer weekend vrij in laten gaan maar nog wel voor de factuur 11 januari zo dat hele duur krijg snapje wat ik bedoeld 

Ah, zo! Dat maakt niet zoveel uit, want je krijgt naar rato altijd je ongebruikte abonnementskosten teruggestort op een volgende factuur. Dus zo betaal je nooit teveel. :)

Reputatie 1

Ah, zo! Dat maakt niet zoveel uit, want je krijgt naar rato altijd je ongebruikte abonnementskosten teruggestort op een volgende factuur. Dus zo betaal je nooit teveel. :)

Oke stel dat ik in januari wil activeren op welke datum is dat beste dat niet twee maanden veel te veel. Betaald zoals 67.00 moet dan voor 11 januari factuur periode of daarna pas laten ingaan 

Reputatie 1

Oke stel dat ik in januari wil activeren op welke datum is dat beste dat niet twee maanden veel te veel. Betaald zoals 67.00 moet dan voor 11 januari factuur periode of daarna pas laten ingaan 

Kijk dit hebt ik van afgelopen maand maar wil dit voorkomen in ik wil in januari dat niet weer zo veel bedrag krijg welke data is beste om in januari aan zetten ?

Dan kun je hem het beste activeren op 12 januari. Maar ook in het geval van weer activeren zul je niet teveel abonnementskosten betalen. 

Reputatie 1

Oke

Reageer