beantwoord

NS Flex weekendvrij actie met 6 euro korting. Probleem al opgelost?

• 29 december 2020
  • 7 reacties
  • 340 Bekeken

Reputatie 4

Hoe staat het met de 6 euro korting die men krijg op het NS Flex Weekendvrij abonnement als je dit voor 1 oktober afsloot.

Ik heb al voor 2 maanden moeten bellen om 6 euro terug te krijgen en ik heb geen zin dit iedere maand weer te doen.

icon

Beste antwoord door Stijn NS 29 december 2020, 14:39

Voor zover bij ons bekend zou dit ook al opgelost moeten zijn, in ieder geval voor hen die last hadden van het probleem sinds oktober. Er is mij wel zojuist aangegeven dat het (wederom) mis gaat bij hen die recentelijk een contractverlenging hebben gehad, maar dit wordt door onze NS Flex afdeling al opgepakt en zou ook opgelost moeten worden.

Ik weet niet in welk van deze categoriën jij valt, johnnyvtz1990, en ik weet dus ook niet in hoeverre jij nog last hebt van het probleem. Mocht het bij een volgende factuur toch nog niet goed gaan, zou ik adviseren om dan toch nog eenmaal contact op te nemen met onze Klantenservice. Indien je onder de eerste groep valt, dan zal er individueel voor jou een extra verzoek moeten verstuurd worden om dit op te lossen.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Goh, dat is vreemd zeg. Dat kan namelijk helemaal niet, want Maxime NS heeft je toch duidelijk verzekerd dat er geen problemen zijn en dit niet meer zou gebeuren … Waarom zou je daar aan twijfelen? :thinking:

In elk geval hoef je niet te bellen, maar mag je Maxime NS een privébericht sturen.

Reputatie 3

normaal gesproken zou automatisch weer geactiveerd worden nu weet ik dat aantal probleem is als dat niet verrekenen moet je toch contact opnemen met de klantenservice je hoef niet te bellen je kan ook chatten of prive berichtje sturen via twitter

Voor zover bij ons bekend zou dit ook al opgelost moeten zijn, in ieder geval voor hen die last hadden van het probleem sinds oktober. Er is mij wel zojuist aangegeven dat het (wederom) mis gaat bij hen die recentelijk een contractverlenging hebben gehad, maar dit wordt door onze NS Flex afdeling al opgepakt en zou ook opgelost moeten worden.

Ik weet niet in welk van deze categoriën jij valt, johnnyvtz1990, en ik weet dus ook niet in hoeverre jij nog last hebt van het probleem. Mocht het bij een volgende factuur toch nog niet goed gaan, zou ik adviseren om dan toch nog eenmaal contact op te nemen met onze Klantenservice. Indien je onder de eerste groep valt, dan zal er individueel voor jou een extra verzoek moeten verstuurd worden om dit op te lossen.

Reputatie 3

ik hebt zelf ook gekeken bij mij geeft ook gewoon 31 zonder korting aan ik hebt nog niet aangepast maar hebt wel voor oktober gedaan en toen weer gepauzeerd nu weet dat tot volgend jaar loopt die actie

Reputatie 4

Ik had tot en met september dit jaar een klassiek weekend vrij abonnement en heb daarbij een nieuwe ov chipkaart aangevraagd voor het NS Flex weekendvrij abonnement.

Mijn vorige abonnement is niet omgezet van klassiek naar weekend vrij maar beëindigd en heb een NS Flex Weekendvrij abonnement aangevraagd.

Badge +3

Dat zou voor de 6 euro korting niet uit moeten maken, ook niet als je het na september tijdelijk gepauzeerd hebt.

Neem aan dat op je eerste factuur (die van september dus) gewoon de korting staat vermeld? Dan zou dat op volgende facturen ook zo moeten zijn (bij pauzeren naar rato tot volgende maandfactuur voor het bedrag).

Wat er in Mijn NS staat (qua kosten huidige periode) kan je negeren, je factuur is leidend. En bij (terug)wisselen van abonnement naar Weekend Vrij -via de webshop- krijg je de korting ook niet te zien.

Mis je op een factuur (een deel van) de korting, dan is dat via de Klantenservice recht te zetten. Bij pauzeren ergens in de loop van een maand kan het ook zijn dat je te veel terug krijgt en een deel van de korting ‘terug moet betalen’, terwijl dat eigenlijk op één (tussentijdse) creditfactuur hoort te staan.

Reputatie 4

Op de nieuwe factuur staat wel 34 euro, maar dat is met de 6 euro van vorige maand die teveel is betaald. Die 6 euro staat er ook onder als restitutie.

Reageer