Hoe staat het met de 6 euro korting die men krijg op het NS Flex Weekendvrij abonnement als je dit voor 1 oktober afsloot.
Ik heb al voor 2 maanden moeten bellen om 6 euro terug te krijgen en ik heb geen zin dit iedere maand weer te doen.
Beste antwoord door Stijn NS
Voor zover bij ons bekend zou dit ook al opgelost moeten zijn, in ieder geval voor hen die last hadden van het probleem sinds oktober. Er is mij wel zojuist aangegeven dat het (wederom) mis gaat bij hen die recentelijk een contractverlenging hebben gehad, maar dit wordt door onze NS Flex afdeling al opgepakt en zou ook opgelost moeten worden.
Ik weet niet in welk van deze categoriën jij valt, johnnyvtz1990, en ik weet dus ook niet in hoeverre jij nog last hebt van het probleem. Mocht het bij een volgende factuur toch nog niet goed gaan, zou ik adviseren om dan toch nog eenmaal contact op te nemen met onze Klantenservice. Indien je onder de eerste groep valt, dan zal er individueel voor jou een extra verzoek moeten verstuurd worden om dit op te lossen.