beantwoord

ns flex weekendvrij pauzeren

• 24 July 2021
  • 3 reacties
  • 176 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hi allemaal, ik ben nu op vakantie en ik wil graag mijn ns flex weekend vrij pauzeren. Mijn vraag is hoe zet ik hem terug?

En ben ik dan mijn actie prijs kwijt? Ik heb de abonnement afgesloten voor 25 euro en de normale prijs is 31 euro.

icon

Beste antwoord door Tochjo 24 July 2021, 07:48

U kunt uw NS Flex Weekend Vrij-abonnement pauzeren door deze in Mijn NS (de website, niet de app) te wijzigen in NS Flex zonder abonnement. Op een later moment kunt u dan opnieuw dit abonnement nemen door op dezelfde manier te wijzigen naar NS Flex Weekend Vrij.

Merk op dat u na een wijziging naar NS Flex zonder abonnement op elk moment weer kunt wijzigen naar een NS Flex-abonnement, maar dat als u wijzigt naar een ander NS Flex-abonnement u een maand moet wachten voordat u weer kunt wisselen van abonnement of dat abonnement kunt stopzetten.

De korting van 6 euro per maand blijft behouden als u later weer naar NS Flex Weekend Vrij wisselt (mits dat nog is binnen de actieperiode van een jaar).

Wellicht ten overvloede: u kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te wisselen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

U kunt uw NS Flex Weekend Vrij-abonnement pauzeren door deze in Mijn NS (de website, niet de app) te wijzigen in NS Flex zonder abonnement. Op een later moment kunt u dan opnieuw dit abonnement nemen door op dezelfde manier te wijzigen naar NS Flex Weekend Vrij.

Merk op dat u na een wijziging naar NS Flex zonder abonnement op elk moment weer kunt wijzigen naar een NS Flex-abonnement, maar dat als u wijzigt naar een ander NS Flex-abonnement u een maand moet wachten voordat u weer kunt wisselen van abonnement of dat abonnement kunt stopzetten.

De korting van 6 euro per maand blijft behouden als u later weer naar NS Flex Weekend Vrij wisselt (mits dat nog is binnen de actieperiode van een jaar).

Wellicht ten overvloede: u kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te wisselen. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reputatie 6
Badge

Pauzeren betekent dus tenminste 1 maand niets=basis of at anders (zoals dalkorting) kiezen. Er zijn op dit forum dozijnen meldingen van mensen die die 6 eur korting erna toch niet kregen-maar naar ik meen loopt die toch maar tot 1/10 dus dat valt nog wel te overzien. Het kan overigens wel worden rechtgezet door een lang wachten telefoon met service.

Badge +3

Pauzeren betekent dus tenminste 1 maand niets=basis of wat anders (zoals dalkorting) kiezen.

Bij Flex Basis (zonder abonnement) hoef je géén maand te wachten om later weer Weekend Vrij (of iets anders) te kunnen nemen, dus als je 3 weken op vakantie gaat kan dat prima.

Mocht je toch tegen een melding aan lopen dan kan het ook via de Klantenservice.

Reageer