beantwoord

NS Flex weekendvrij uitbreiden met dalvrij

• 22 september 2018
  • 6 reacties
  • 201 Bekeken

Ik heb van de zomner een ns flex weekend vrij abonnement afgesloten en toen niet gekozen om daar dalvoordeelj bij te doen voor 3 euro. Ik dacht toen, ik kan het per maand aanpassen en doe dat later wel. Nu ik het wil aanpasen, kan ik alleen nog maar kiezen voor dalvoordeel voor 5 euro. Weekendvoordeel staat er wel apart bij, maar dalvoordeel niet.

Hoe kan ik dat er nu bij krijgen zonder 2 euro per maand extra te betalen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 22 september 2018, 09:11

Klik in Mijn NS op de link Bekijk en wijzig abonnement en daarna op de link Wijzig abonnement. Kies vervolgens het abonnement Weekend Vrij en klik vervolgens onderaan bij Kies uw extra's op de knop Toevoegen achter "40% korting buiten de spits". Klik daarna op Wijzig mijn abonnement.
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Klik in Mijn NS op de link Bekijk en wijzig abonnement en daarna op de link Wijzig abonnement. Kies vervolgens het abonnement Weekend Vrij en klik vervolgens onderaan bij Kies uw extra's op de knop Toevoegen achter "40% korting buiten de spits". Klik daarna op Wijzig mijn abonnement.
maar ik heb al een weekend vrij abonnement, krijg ik dan geen 2 abonnementen?
Badge +3
Nee, want u wijzigt uw huidige abonnement, u voegt geen extra abonnement toe. Na het wijzigen is uw huidige Weekend Vrij zonder korting in de daluren veranderd in Weekend Vrij met korting in de daluren.

Zou u uw abonnement wijzigen in Dal Voordeel voor 5 euro per maand, dan hebt u daarna geen Weekend Vrij meer en alleen nog 40 procent korting in de daluren.
Dankjewel voor het antwoord 🙂
Welkom bij de Community, poppekop.

Is het gelukt naar aanleiding van Tochjo z'n uitleg? 🙂
ja🙂

Reageer