beantwoord

NS Flex werkt niet

  • 9 November 2017
  • 2 reacties
  • 325 Bekeken

Hallo,

Ik heb vandaag een mailtje van NS gekregen om over te stappen naar NS Flex ( met Dal voordeel ), maar als ik op 'Direct overstappen' klik dan komt er dit te staan;


Ik zou niet weten hoe ik dit werkend kan krijgen, ik ben uiteraard ingelogd op de NS site.

Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik hoop dat jullie kunnen helpen!
icon

Beste antwoord door Denice NS 9 November 2017, 17:51

Bekijk origineel

2 reacties

Zelf zou ik even bellen. https://www.ns.nl/klantenservice/contact
Hi DonRoger. Welkom op het Serviceforum!

Ik zag dat je je probleem ook hebt aangegeven in het Sticky Topic over NS Flex. In het Sticky Topic willen we graag alle vragen/problemen verzamelen dus ook heel goed dat je je daar hebt gemeld. Mijn collega Thomas heeft het Sticky Topic in zijn beheer en zal zo spoedig mogelijk reageren. Wat je voor nu eerst zou kunnen proberen is je browserhistorie en cookies verwijderen en het opnieuw te proberen. Je kan eventueel ook een andere browser proberen. Mocht het ook daarna niet lukken om je aan te melden wil ik je vragen verdere problemen/vragen in het Sticky Topic te plaatsen 🙂

Reageer