Skip to main content
Antwoord

NS Flex wijzigen kan pas over een maand

  • January 12, 2025
  • 2 reacties
  • 93 Bekeken

Als ik inlog op MijnNS en NS Flex wil wijzigen krijg ik te zien dat ik pas vanaf 12 February 2025 kan wijzigen. Na het aflopen van de huidige maand. Waarom ik nu niet kan wijzigen staat er niet bij. Wat is de reden? En waarom kan ik niet gewoon nu wijzigen voor over een maand?

 

NB. January en February staat in het Engels. In het Nederlands zijn deze maanden met een kleine letter en een i op het einde

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Dit is een bug, zie ook 

en https://community.ns.nl/abonnementen%2D2/wijzigen%2Dns%2Dabonnement%2D88330

Als het goed is kan je vanuit de Webshop het abonnement gewoon wijzigen als je het al langer dan een maand hebt, en anders via de Klantenservice.

2 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • Antwoord
  • January 12, 2025

Welkom bij de NS Community!

Dit is een bug, zie ook 

en https://community.ns.nl/abonnementen%2D2/wijzigen%2Dns%2Dabonnement%2D88330

Als het goed is kan je vanuit de Webshop het abonnement gewoon wijzigen als je het al langer dan een maand hebt, en anders via de Klantenservice.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • January 12, 2025

Heel erg bedankt, ik had dat niet zo snel terug gevonden.