beantwoord

NS FLEX wijzigen lukt niet

  • 12 april 2019
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Ik heb meer dan een maand geleden NS Flex afgesloten. Ik wil het abonnement nu wijzigen naar € 0. Ik woon in de USA dus bellen is niet zo handig. Online wijzigen lukt niet. Ik krijg de melding dat de wijziging niet verwerkt kan worden.
Ik vind het ook vreemd dat ik als ik op de link abonnement wijzigen klik mijn ov chipkaart te zien krijg maar geen ns flex product. Hetzelfde geldt als ik op "mijn producten" klik.
In de NS app kom ik helemaal geen flex tegen.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 12 april 2019, 20:55

Hallo kuijl12 en welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren hierover contact op te nemen met onze Klantenservice via Sociale Media of Live Chat. Zij kunnen met je meekijken en het voor je oplossen.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo kuijl12 en welkom bij de NS Community.

Ik wil je adviseren hierover contact op te nemen met onze Klantenservice via Sociale Media of Live Chat. Zij kunnen met je meekijken en het voor je oplossen.

Reageer