beantwoord

NS Flex wijzigen - niet mogelijk onder MijnNS

• 28 juni 2020
  • 3 reacties
  • 173 Bekeken

Ik probeer al 10 minuten uit te vinden hoe ik mijn NS Flex abonnement kan wijzigen. Steeds wordt ik consequent verwezen naar MijnNS onder producten. Maar daar staat geen mogelijkheid om abonnement te wijzigen.

Enige wat ik steeds krijg is reclame over de abonnementen en hoe makkelijk het allemaal is. NIET DUS !!

is de website kapot en is deze optie verdwenen ??

m.v.r.gr.

John

icon

Beste antwoord door loklok8 28 juni 2020, 13:27

Er is op dit moment een technische storing waardoor bijvoorbeeld het bestellen van abonnementen en het gebruiken van Mijn NS niet helemaal goed gaat. Het enige wat u kunt doen is het op een late moment nog een keer te proberen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge

Hoe lang is het geleden dat je hiervoor hebt aangevraagd of wijziging hebt gedaan? Je moet minimaal 1 maand wachten tot dat het weer kan en ik meen dat in die tussentijd ook de mogelijkheid op zich niet eens getoond wordt, althans dat kan ik me herinneren toen ik iets maar 3 weken nodig had. In de praktijk was het zelfs zo dat je pas na 1 maand verlopen dan pas de dag erna kan wijzigen en NS dus altijd alvast maar het nieuwe bedrag incasseert en je pas later weer terugbetaalt als je op basis zet.

Geldt dat niet voor je, je moet meen ik eerst je lopend ABO aanklilken en dan komt er een soort pop-up met wijzigingsmogelijkheden.

Reputatie 7
Badge +1

Er is op dit moment een technische storing waardoor bijvoorbeeld het bestellen van abonnementen en het gebruiken van Mijn NS niet helemaal goed gaat. Het enige wat u kunt doen is het op een late moment nog een keer te proberen. 

Welkom bij de NS Community, john.lipman. Excuses er is/was inderdaad een storing. Ik heb nog geen bericht gehad dat het is verholpen, maar ik kan wel weer in mijn eigen Mijn NS-account. Jij ook?

Reageer