NS quote in 2032...

• 25 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 321 Bekeken

Oma Marieke van NS Flextra
Veel klanten lieten ons weten NS Flex maar gedoe te vinden. Met NS Flextra willen we reizen in het OV veel prettiger maken. Dit door automatisch altijd het voordeligste tarief of abonnement voor u te kiezen.*

Waarom nog ruim een decennium wachten terwijl dit morgen al makkelijk geïmplementeerd kan, en vooral moet, worden?* of hanteer reële prijzen, zodat abonnementen overbodig zijn.

3 reacties

Ik snap je niet helemaal. Wat is je wens precies en welke bron refereer je naar?
Reputatie 3
Iets wat in Danmark, alwaar ook een nationaal chipkaartsysteem geldt, zelfs geintegreerd met zones voor zowel trein als BTM, wel schijnt te kunnen. Ieder met een persoonl. kaart reist op betalen achteraf en dan wordt steeds opnw per maand bekeken wat de voordeligste oplossing zou zijn. Vroeger was er zelfs enorm goede samenwerking tussen alle EURopese spoorbedrijven die dat soort kennis onderling uitwisselden. Heeft zelfs nog een tijdje in een van die HGB's in Utrecht gezeten.
Ik snap je niet helemaal. Wat is je wens precies en welke bron refereer je naar?

Het is een parodie op de quote van Marieke op ns.nl/flex.

NS heeft dus nu ontdekt (kost ruim 8 jaar) en geeft met haar quote toe dat de invoering van de ov-chipkaart niet echt helemaal vlekkeloos gegaan is en het systeem nog altijd niet goed functioneert.

Hetzelfde zie je nu gebeuren met NS Flex, logica ontbreekt, niet klantvriendelijk en (simpele) fouten worden maar niet opgelost.

Bij dezen heb ik de quote alvast maar een aantal jaren naar voren gehaald zodat NS nu alvast kan werken aan een product dat gemaakt wordt voor de reiziger. Zie de reactie van bahnridder.
Waarom nog werken met abonnementen die je vooraf moet kiezen? Terwijl NS achteraf/tijdens eenvoudig de klant het meest voordelige product kan bieden.

Reageer