Ik heb een Dal Vrij 1e klas abonnement, ik heb bij u geinformeerd hoe ik in de spits 2e klas tarief betaal.
U heeft mij geinformeerd: "Je Dal Vrij kost dan maandelijks € 130,00 en je mag hiervoor in de Daluren 1e klas reizen. [..]. Buiten de daluren, in de spits dus, reis je 2e klas tenzij je tijdens de reis een upgrade aanschaft voor de 1e klas." Te lezen:
en toen ik een verduidelijking vroeg kreeg ik het antwoord: "Nee, andersom. Bij de Vrij abonnementen reis je buiten je vrije periode altijd 2e klas. Er is namelijk geen mogelijkheid om Reizen op Rekening 1e klas aan te vragen. Kosten buiten je vaste product zijn altijd 2e klas." Te lezen:
Nu heb ik een paar keer buiten de daluren gereisd, op basis van de informatie die ik heb ontvangen verwacht ik hiervoor de 2e klas prijs te betalen.
Vandaag kijk ik naar mijn rekening overzicht en ik zie dat de NS 1e klas tarief heeft gerekend voor die reizen. Dat is niet de afspraak NS.
Op welke manier kan een correctie uitgevoerd worden, zodat ik de 2e klas tarief betaal?
Hoe betaal ik in de toekomst een 2e klas tarief wanneer ik in de spits 2e klas reis?
Beste antwoord door Denice NS
Hmm, dat lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan. Ik wil je in elk geval aanraden om de tip van Tochjo op te volgen
. Wat betreft het aanvragen van een correctie op de in rekening gebrachte bedragen kan je ons het beste een bericht sturen via Facebook, Twitter, Chat of telefonisch contact opnemen via 030-7515155 (lokaal tarief, menu optie 2 -3).
Bekijk origineel
