beantwoord

ns week- en weekendvrij betalen?

• 28 September 2021
  • 6 reacties
  • 130 Bekeken

Hi, 4 september hen ik mijn ns abonnement gewijzigd van dalvrij naar weekend vrij. Wat geld teruggekregen 

Tot mijn grote schrik staat er een factuur klaar van 174 voor eind oktober, waarvan 140 aan abonnementskosten.

snel gerekend: 34 voor weekend vrij en korting buiten de spits. En 106 voor dalvrij.

Wel erg dubbelop. Duurt t ff, dat je een maand dubbel betaalt, of is hier iets fout gegaan?

icon

Beste antwoord door Rizana NS 28 September 2021, 21:51

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3

De widget in Mijn NS met daarop de abonnementskosten klopt niet na een abonnementswijziging. Dat is al jaren bekend, maar kennelijk vindt NS het geen urgent probleem. Maakt u zich geen zorgen, de facturen zullen kloppen.

Reputatie 1

Die beleving heb ik ook wel eens gehad na een wijziging, toen kwam ineens prompt het oude+nieuwe abonnement naar voren op die tellertjes. Ik durf te wedden dat het op de factuur gewoon klopt zoals mijn voorganger al toelichtte :)

Je kunt het beste inderdaad de factuur even afwachten. Mocht er dan iets niet kloppen, neem dan contact op met de klanteNService.

Reputatie 6

Je kunt het beste inderdaad de factuur even afwachten. Mocht er dan iets niet kloppen, neem dan contact op met de klanteNService.

Maar zouden jullie er niet eens werk van kunnen maken zodat e.e.a. wel klopt. Krijg je ook dit soort topics vele malen minder. Ik vind echt dat jullie systemen hopeloos achter lopen. TS heeft op 4 september zijn abonnement gewijzigd. Nu 3 weken later staan er nog steeds foute bedragen. Dat is toch totaal niet meer van deze tijd???

Natuurlijk schrikken klanten hier van, want jullie zijn zo'n beetje het enige bedrijf in Nederland die dit soort fratsen voor elkaar krijgt.

Reputatie 7
Badge +3

Mijn ervaring: het tellertje klopt pas weer qua abonnementskosten na de 1e factuur na het wijzigen. Daarvoor worden ook de kosten van het oude abonnement in het bedrag opgenomen. 

Badge +3

Mijn ervaring: het tellertje klopt pas weer qua abonnementskosten na de 1e factuur na het wijzigen. Daarvoor worden ook de kosten van het oude abonnement in het bedrag opgenomen. 

Je factuur zal kloppen, geen zorgen. Maar dat tellertje voor Flex zegt inderdaad (al jaren) niets zinnigs.

Reageer