Ik heb een weekend ns vrij abonnement en wil morgen de Flex erbij voegen, voor 18:30 reizen met 40 procent korting. Hoe kan ik dit bijvoegen? 30 euro voor een enkel ga ik echt niet doen..
Please help of iemand tips??
Er staat dat ik 1 maand moet wachten om dit abonnement erbij te voegen..
Behalve als je nog geen maand Weekend Vrij had, in dat geval via de Klantenservice (telefoon of chat).
Een maand wachten na een vorige wijziging is normaal, maar als het om een upgrade gaat regelt men dat wel op verzoek.
@TessFred1994 Wil je voor 18.25 inchecken op een door de weekse dag ? Dat zijn geen daluren en dan heb je niets aan het antwoord van Robert, want dat abbonnement is dan niet geldig.
@TessFred1994 Wil je voor 18.25 inchecken op een door de weekse dag ? Dat zijn geen daluren en dan heb je niets aan het antwoord van Robert, want dat abbonnement is dan niet geldig.
TS wil blijkbaar doordeweeks 40% korting naast Weekend Vrij, en dat kan gewoon. Zoals het er staat lijkt het alsof hij 40% korting in de spits wil (voor 18:30), maar daar zijn natuurlijk geen abonnementen voor.
Het antwoord van Robert is dus wel degelijk correct, en hopelijk wat TS bedoelde (40% korting doordeweeks erbij) Zie de topic titel.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.