beantwoord

Nsflex niet zichtbaar in ov app?

  • 12 april 2019
  • 5 reacties
  • 216 Bekeken

Vandaag heb ik mijn ov kaart binnen en ns flex plus weekend vrij besteld. Alle stappen netjes doorlopen en mail gehad. Naar station geweest en ns flex geactiveerd.

Toch staat op de ovapp dat er geen abonnementen op mijn kaart staan? De kaart is actief.
Op mijn ns staat het ook niet duidelijk.

Duurt het even voor de app het weergeeft of moet ik iets anders doen? Na een uur gaf de app het nog steeds niet aan
icon

Beste antwoord door Jouke NS 12 april 2019, 21:51

Hallo Ewerkman1 en welkom bij de NS Community.

Ik ben erg benieuwd welke app je precies bedoelt. Wanneer je in de NS Reisplanner Xtra app zit kun je inloggen in je Mijn NS account en daar zou je abonnement gewoon zichtbaar moeten zijn. In je reishistorie kan dit een paar dagen duren voordat je ├╝berhaupt reishistorie ziet.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Ewerkman1 en welkom bij de NS Community.

Ik ben erg benieuwd welke app je precies bedoelt. Wanneer je in de NS Reisplanner Xtra app zit kun je inloggen in je Mijn NS account en daar zou je abonnement gewoon zichtbaar moeten zijn. In je reishistorie kan dit een paar dagen duren voordat je ├╝berhaupt reishistorie ziet.
De ov chipkaart app. Nu staat het er opeens wel. Ik heb de ns app maar er is dus nog een andere? Ns xtra?
Onze App heet officieel de NS Reisplanner Xtra app. Er zijn er geen andere apps.
Reputatie 4
Er is ook nog een app van ov-chipkaart.nl (tls), hier kun je dus ook je reishistorie bekijken en evt je kaart blokkeren en vervangen, of de kaart vernieuwen als die bijna verlopen is.

Soms duurt het even voordat het zichtbaar is. Het moet namelijk nog doorgegeven worden. Staat het er nu wel bij?
Badge +3
Onze App heet officieel de NS Reisplanner Xtra app. Er zijn er geen andere apps.
Dat is de oude naam. Tegenwoordig heet de app gewoon NS.

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.ns.android.activity

Reageer