beantwoord

Onbekende fout bij het valideren van de bestelling

  • 7 juni 2019
  • 1 reactie
  • 127 Bekeken

Ik probeer al sinds de avond een NS Flex dal Vrij abbonement aan te vragen, maar bij het afrekenen krijg ik telkens de volgende foutmelding:


Ik heb het ook al op verschillende browsers en devices geprobeerd, maar dezelfde foutmelding blijft terugkomen.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 7 juni 2019, 10:19

Goedemorgen KwLiew en welkom bij de NS Community.

Op dit moment is er een storing waardoor het bestellen van het NS Flex abonnement niet lukt.
Zou je het later nogmaals willen proberen? Excuses voor dit ongemak. Er wordt hard aan gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.
Bekijk origineel

1 reactie

Goedemorgen KwLiew en welkom bij de NS Community.

Op dit moment is er een storing waardoor het bestellen van het NS Flex abonnement niet lukt.
Zou je het later nogmaals willen proberen? Excuses voor dit ongemak. Er wordt hard aan gewerkt om dit probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

Reageer