Hallo, ik ben op 5 mei overgegaan van flex daluren en weekend korting voor een actiebedrag van 2,50 p.m. naar weekend vrij voor €34,95 met een actie van 25% korting. Bij dat laatste heb ik een aanvulling genomen van 1e klas reizen in het weekend voor €9,- en daluren korting doordeweeks voor €3,40 p.m.
Kan iemand mij deze factuur uitleggen en dan vooral het bedrag bij actiekorting?
Ik wil het gewoon graag begrijpen, want volgens mij klopt dit bedrag niet. Ook vind ik de rest van de factuur nogal hocus pocus. En dat voor een wiskundige, die wel rekenen kan :-)
Punt is dat de klantenservice me al zes uur lang heeft beziggehouden en urenlang in de wacht heeft gezet. En ze wat mij betreft uiteindelijk met een lulverhaal komen. Ik wil het in ieder geval snappen, want zó durf ik nooit meer te wisselen en heb ik geen vertrouwen meer in de NS. Dat betekent dat ik mijn abonnement en mijn kaart en alles laat verwijderen en nooit meer met de trein zal reizen. Gewoon omdat ik het vertrouwen mis en ze blijkbaar gewoon geld kunnen inhouden wat ze willen, zonder het ooit uit te leggen of in orde te maken.